Newsroom

Newsroom / Już w październiku zapraszamy do naszej nowej siedziby!

Już w październiku zapraszamy do naszej nowej siedziby!


27.08.2019

Już w październiku zapraszamy do naszej nowej siedziby!

Nasza Kancelaria przenosi swoją siedzibę do ekskluzywnego biurowca przy Alejach Jerozolimskich. Nowa przestrzeń biurowa to ponad 800 mkw na najwyższym piętrze budynku. Oprócz komfortowego biura, zespół ma do swojej dyspozycji duży taras, z którego rozpościera się widok na warszawski skyline. Nowe Biuro to nie tylko nowe meble i ładnie zaprojektowane pokoje, są to również nowoczesne i oszczędne rozwiązania jakie zostały zastosowane w całym biurowcu.

Budynek usytuowany jest w centrum Warszawy i doskonale skomunikowany. W pobliżu dostępne są wszystkie środki transportu (Metro, Dworzec Centralny, Stacja Kolei dojazdowej, tramwaje i autobusy). Lokalizacja w centrum miasta spełnia jeden z najważniejszych wymogów współpracowników odnoszący się do czasu i łatwości dojazdu. Dodatkowym atutem jest bliskie położenie lokali usługowych, gastronomicznych oraz Galerii Handlowej. Sam budynek charakteryzuje się elegancką, nowoczesną architekturą i mimo swojej lokalizacji zachowuje kameralny charakter, m.in. dzięki doskonałej akustyce.

Ponadto, Nowogrodzka Square wpisuje się w standardy EKO, gdyż posiada optymalny dostęp do światła, zastosowane są w nim rozwiązania minimalizujące zużycie wody, budynek zasilany jest wyłącznie z odnawialnych źródeł energii oraz posiada energooszczędne windy. Co więcej, użyte systemy okienne zapobiegają przegrzewaniu się budynku. Z myślą o tych, którzy cenią sobie zdrowy styl życia i ruch, udostępniona została infrastruktura rowerowa (parking, szatnie i prysznice dla rowerzystów).

Zależało nam na tym, aby nowa lokalizacja przede wszystkim była odzwierciedleniem potrzeb jakie zgłosili nasi współpracownicy. Przeprowadzając ankietę satysfakcji w połowie 2019 roku, będąc świadomym dla jak licznej grupy pracowników ekologiczne rozwiązania są istotne, położyliśmy nacisk na obecność udogodnień dla rowerzystów. - mówi Katarzyna Dobrzańska, Administration and HR Director w naszej Kancelarii.

W samym biurze współpracownicy mają do swojej dyspozycji przestrzenną kuchnię, chillout room z hamakami oraz strefę relaksu i spotkań na tarasie. Aby zapewnić najwyższy komfort i możliwość cichej pracy, każdy zespół posiada swój oddzielny, wyciszony i wygodnie wyposażony pokój. Cała przestrzeń została zaprojektowana w nowoczesnym stylu, jednocześnie zachowując elegancki charakter zgodny z tradycją firmy.

Wszystkie udogodnienia i elementy biura to wspólny pomysł całego zespołu Kancelarii Ożóg Tomczykowski. Jest to duża wartość dodana, ponieważ oprócz merytorycznego wkładu w firmę, współpracownik ma poczucie, że on i jego potrzeby są równie ważne.

Od 30 września Kancelaria Ożóg Tomczykowski będzie mieściła się pod adresem Aleje Jerozolimskie 93.

Kontakt: