13 kwietnia 2018 r. w dzienniku Rzeczpospolita, ukazał się artykuł Joanny Stolarek, Lidera Praktyki Compliance, oraz Konrada Rychlińskiego, adwokata w Zespole Compliance, pt. „Warto dobrze zaplanować zakup bazy do działalności marketingowej”. 

„Nowe przepisy o ochronie danych osobowych stanowią ogromne wyzwanie dla tysięcy firm nie tylko ze względu na ryzyko horrendalnych kar za ich niewdrożenie, ale przede wszystkim na konieczność zmiany formuły myślenia o danych osobowych, w tym właściwej identyfikacji obszarów, w których one występują. Tylko prawidłowa identyfikacja i zrozumienie wymogów RODO oraz ryzyk w działalności firmy, pozwoli na prawidłowe zaadresowanie konkretnych rozwiązań w zakresie ochrony danych osobowych.

25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem na portalu rzeczpospolita.pl

Skontaktuj się z nami