Managing Associate (Ceny Transferowe)

W związku z dynamicznym rozwojem Zespołu Cen Transferowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Managing Associate

OPIS STANOWISKA

Zarządzanie projektami w zakresie cen transferowych; przygotowywanie opinii, alertów, artykułów prasowych z zakresu cen transferowych; uczestnictwo w kontrolach z zakresu cen transferowych; bieżące doradztwo dla klientów z zakresu cen transferowych. Ponadto, osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzór merytoryczny nad realizowanymi projektami, przygotowanie i negocjowanie ofert oraz rozliczenie projektów, a także koordynację pracy prawników i doradców podatkowych w ramach praktyki oraz współpracę z innymi praktykami zaangażowanymi w realizację projektów.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w cenionej i rozpoznawalnej na rynku praktyce.
  • Pracę przy wymagających projektach dla znanych inwestorów prywatnych i grup kapitałowych.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny.
  • Kierowanie zespołem w ramach praktyki i perspektywę awansu partnerskiego.
  • Przestrzeń na „business development” i wsparcie w zakresie budowania marki osobistej.
  • Przyjazną atmosferę i środowisko pracy.
  • Home Office i elastyczny czas pracy.
  • Taras i strefę relaksu.
  • Parking rowerowy z bogatym zapleczem.
  • Nowoczesne i zarazem butikowe biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy.

Potrzebne umiejętności i kompetencje:

  • Minimum 8-10 lat doświadczenia w doradztwie podatkowym, w szczególności w zakresie cen transferowych.
  • Uprawnienia doradcy podatkowego, radcy prawnego lub adwokata.
  • Doświadczenie w pracy z klientem i umiejętność identyfikacji jego potrzeb.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i złożonymi projektami.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1.
  • Wysokie umiejętności analityczne.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Dobra organizacja pracy własnej.

 

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie życiorysu wraz z listem motywacyjnym na adres:   rekrutacja@ozogtomczykowski.pl lub klikając w poniższe okienko „APLIKUJ”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Zanim prześlesz nam swoje CV zapoznaj się z informacjami zawartymi w dokumencie „RODO w Rekrutacji” dostępnym pod adresem: https://www.ozogtomczykowski.pl/kariera. Prosimy abyś przekazywał nam wyłącznie dane wskazane w punkcie 3 tego dokumentu. W przypadku, w którym przesłana aplikacja będzie zawierać dodatkowe dane, ich przetwarzanie przez Administratora tj. Kancelarię Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o., Tomczykowski i Wspólnicy Kancelarię Prawniczą spółkę komandytową oraz Ożóg Tomczykowski  Sp. z o.o. będzie oparte na Twojej zgodzie (tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych. Pamiętaj, iż wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdym momencie, co jednak pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
Aplikuj

Skontaktuj się z nami

Małgorzata Wiśniewska

Dyrektor HR

Dyrektor HR

E: m.wisniewska@ozogtomczykowski.pl

T: 22 480 81 00

 

 

Nasza strona używa plików cookies.Proszę zezwolić na pliki cookie, klikając przycisk "Akceptuję" więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close