Senior Associate (Private Client – praktyka prawna)

ZESPÓŁ PRIVATE CLIENT (praktyka prawna) poszukuje SENIOR ASSOCIATE

OBSZARY DORADZTWA:

Uczestnictwo w procesie kompleksowego doradztwa prawno-podatkowego na rzecz właścicieli dużych firm (w tym największych krajowych) oraz inwestorów prywatnych (private equity). Projekty obejmują doradztwo w zakresie prawa handlowego, korporacyjnego, cywilnego, w tym: spadkowego w zakresie sukcesji w firmach rodzinnych, jak również bezpośrednie doradztwo prawne na rzecz właścicieli największych firm.

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY:

Praca w zespole obejmuje takie zagadnienia jak: doradztwo prawne na rzecz HNWI, krajowej i zagraniczne projekty reorganizacyjne (M&A), doradztwo korporacyjne, przygotowywanie dokumentacji wewnątrzorganizacyjnej (głównie statuty, regulaminy, by-laws).

OFERUJEMY:

  • współpracę z renomowaną kancelarią, rozpoznawalną i cenioną w obszarze private client, z którą na co dzień współpracują eksperci zajmujący najwyższe miejsca w krajowych i zagranicznych rankingach branżowych,
  • możliwość rozwoju przy złożonych projektach związanych z krajowymi i międzynarodowymi reorganizacjami, w szczególności z uwzględnieniem fundacji zagranicznych, grup kapitałowych, bieżącym doradztwem korporacyjnym dla uznanych inwestorów prywatnych i grup kapitałowych,
  • możliwość rozwoju poprzez współpracę bezpośrednio z partnerami zarządzającymi,
  • jasno sprecyzowaną ścieżkę awansu,
  • przestrzeń na „business development” i wsparcie w zakresie budowania marki osobistej,
  • przyjazną atmosferę i środowisko pracy,
  • Home Office i elastyczny czas pracy,
  • piękny taras i strefę relaksu,
  • parking rowerowy z bogatym zapleczem,
  • nowoczesne i zarazem butikowe biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy.

UMIEJĘTNOŚCI I OCZEKIWANIA:

  • 5-8 lat doświadczenia w doradztwie korporacyjny, prawie handlowym i cywilnym, w tym: spadkowym,
  • uprawnienia radcy prawnego lub adwokata,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie sukcesji w biznesie, w tym w zakresie przygotowywania regulaminów, statutów etc.,
  • mile widziane doświadczenie w obszarze podatkowym, choć nie wymagane,
  • doświadczenie w pracy z klientem i umiejętność identyfikacji jego potrzeb,
  • doświadczenie w realizacji złożonych, długotrwałych projektów,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista i… dyskrecja,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole.

 

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie życiorysu wraz z listem motywacyjnym na adres:   rekrutacja@ozogtomczykowski.pl lub klikając w poniższe okienko „APLIKUJ”

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Zanim prześlesz nam swoje CV zapoznaj się z informacjami zawartymi w dokumencie „RODO w Rekrutacji” dostępnym pod adresem: https://www.ozogtomczykowski.pl/kariera. Prosimy abyś przekazywał nam wyłącznie dane wskazane w punkcie 3 tego dokumentu. W przypadku, w którym przesłana aplikacja będzie zawierać dodatkowe dane, ich przetwarzanie przez Administratora tj. Kancelarię Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o., Tomczykowski i Wspólnicy Kancelarię Prawniczą spółkę komandytową oraz Ożóg Tomczykowski  Sp. z o.o. będzie oparte na Twojej zgodzie (tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych. Pamiętaj, iż wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdym momencie, co jednak pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.

Aplikuj

Skontaktuj się z nami

Małgorzata Wiśniewska

Dyrektor HR

Dyrektor HR

E: m.wisniewska@ozogtomczykowski.pl

T: 22 480 81 00

 

 

Nasza strona używa plików cookies.Proszę zezwolić na pliki cookie, klikając przycisk "Akceptuję" więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close